Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van yvonnehuijbregts - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van yvonnehuijbregts - WaarBenJij.nu

Indonesië

10 Oktober 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal!

5 november gaat mijn reis van start! De eerste drie weken zal ik op Bali verblijven, hier doe ik mee aan een vrijwilligerswerk project op een kleuterschool. De eerste week is een introductie week waar ik kook- en taalles ga krijgen, een typisch Balinese dansshow ga bekijken en de Balinese cultuur ga verkennen. De twee weken die daarop volgen geef ik engelse les op de kleuterschool.
De weken die daarop volgen zijn nog ongepland. Wel wil ik nog naar Thailand en de Filipijnen. Mijn backpack staat al bijna klaar!
Ik ga proberen een blog bij te houden dus voor degene die het leuk vinden mij te volgen, je kunt je email adres achterlaten zodat je een mailtje krijgt wanneer ik weer iets geschreven heb!

Tot over een maand of 4!

Marij Van Hamont:

Heb ik me nu aangemeld?

• 04 November 2016 - 23:07

Linda Lathouwers:

Super vet Yvonne, je avontuur gaat bijna beginnen! Leuk om je hier te kunnen volgen! Geniet van alles wat je mee gaat maken, alle nieuwe mensen die je gaat ontmoeten en ook van de dingen die misschien gaan tegen vallen. Als je er later op terug kijkt kun je er alleen maar om lachen! 1 ding is zeker, dit worden een heleboel mooie herinneringen en die neemt niemand je ooit weer af! Liefs van de buurtjes