Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van yvonnehuijbregts - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van yvonnehuijbregts - WaarBenJij.nu

Indonesië

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal!

5 november gaat mijn reis van start! De eerste drie weken zal ik op Bali verblijven, hier doe ik mee aan een vrijwilligerswerk project op een kleuterschool. De eerste week is een introductie week waar ik kook- en taalles ga krijgen, een typisch Balinese dansshow ga bekijken en de Balinese cultuur ga verkennen. De twee weken die daarop volgen geef ik engelse les op de kleuterschool.
De weken die daarop volgen zijn nog ongepland. Wel wil ik nog naar Thailand en de Filipijnen. Mijn backpack staat al bijna klaar!
Ik ga proberen een blog bij te houden dus voor degene die het leuk vinden mij te volgen, je kunt je email adres achterlaten zodat je een mailtje krijgt wanneer ik weer iets geschreven heb!

Tot over een maand of 4!

  • 10 Oktober 2016 - 23:09

    Inge:

    Leuk, ik ga je volgen. :) Liefs

  • 04 November 2016 - 16:16

    Marij Van Hamont:

    Heb ik me nu aangemeld?

  • 04 November 2016 - 23:07

    Linda Lathouwers:

    Super vet Yvonne, je avontuur gaat bijna beginnen! Leuk om je hier te kunnen volgen! Geniet van alles wat je mee gaat maken, alle nieuwe mensen die je gaat ontmoeten en ook van de dingen die misschien gaan tegen vallen. Als je er later op terug kijkt kun je er alleen maar om lachen! 1 ding is zeker, dit worden een heleboel mooie herinneringen en die neemt niemand je ooit weer af! Liefs van de buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2017

Naar huis

14 Februari 2017

Terug naar Indonesië

31 Januari 2017

Filipijnen

18 Januari 2017

laatste dagen thailand

12 Januari 2017

Maleisië vanwege visum

Actief sinds 10 Okt. 2016
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 7389

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: